מטרת הקורס
להקנות למשתתפים את הידע והכלים הדרושים כדי לפתח נוכחות דיגיטלית בולטת ומשמעותית, המעצימה את הזהות האמנותית שלהם ומגבירה את החשיפה ליצירתם. בקורס תלמדו כלים פרקטיים ברשתות החברתיות פייסבוק, אינסטגרם יוטיוב וספוטיפיי, כתיבת תוכן ולמידת הפונקציות השונות למען בניה וקידום של עמודים עסקיים אפקטיביים.
קהל יעד
מוזיקאים המעוניינים ללמוד כיצד לקדם את עצמם ואת הקריירה המוזיקלית שלהם בפלטפורמות השונות ולהיחשף למאזינים פוטנציאליים, תוך שמירה על הזהות האמנותית.
ראשי פרקים
מפגש 1: שיווק ואסטרטגיה דיגיטלית
מפגש 2: ניהול דף עסקי בפייסבוק
מפגש 3: ניהול פרופיל עסקי באינסטגרם
מפגש 4: קידום ממומן
מפגש 5: מה הסיפור שלי ברשת?
מפגש 6: תכנים וכלי עבודה לקידום וחשיפה