מטרת הקורס
ללמוד כיצד לנהל אסטרטגיית תוכן ושפה ויזואלית ייחודית לעסק ברשת האינסטגרם, איך להיבדל ממתחרים וכיצד לתרגם את העוקבים ברשת ללקוחות!
קהל יעד
יזמים ובעלי עסקים קטנים, מוכרי מוצרים ושירותים המעוניינים לקבל כלים לקידום המותג באינסטגרם באמצעות אסטרטגיה, תוכן ושיתופי פעולה.
יש צורך בניסיון עם העלאת STORY והעלאת תמונות לפיד מידי שבוע (לכל הפחות).
ראשי פרקים
מפגש 1: הכרות עם אינסטגרם
מפגש 2: עקרונות שיווק וקידום אורגני
מפגש 3: פיצ'רים וסרטונים
מפגש 4: אלגוריתם
מפגש 5: שיווק באמצעות משפיענים
מפגש 6: שיתופי פעולה וצילום בסמארטפון